תקנון מבצע סמארטאייר – מזמינים חופשה לקיץ בראש שקט – 100% החזר על ביטול החופשה
 
עיקרי המבצע:
כל המזמין חבילות נופש, העומדות בתנאים המפורטים בתקנון זה ואשר יוזמנו בתקופת המבצע
המפורטת להלן, יהיה זכאי לבטל את הזמנתנו ולקבל 100% החזר עבור כל סכום שלא יוחזר לו לאחר
הביטול.
 
תנאים מקדימים לזכאות למבצע:
על מנת להיות זכאים למבצע, ההזמנה צריכה לעמוד בכל התנאים הבאים גם יחד:
  • הזמנות חדשות בלבד של חבילות תיור (טיסה + מלון) מוצרים אחרים שאינם בהגדרת חבילת תיור כמפורט לעיל, אינם נכללים במבצע לדוגמא: השכרת רכב, מלונות, כרטיסים לאירוע ספורט ובידור.
  • מועד ההזמנה חל בין ה- 03/03/2020 ועד ה- 10/03/2020 או עד גמר המלאי.
  • מועדי היציאות מהארץ יחולו מה 01/07/2020 ועד ה 31/12/2020 בלבד. לא תתקבל חריגה מטווח ימים זה.
  • ההזמנה בוצעה באמצעות אתר סמארטאייר או נציג טלפוני של סמארטאייר.
  • על היציאה לכלול מקטע טיסה ראשון ביציאה משדה התעופה בישראל
  • ההזמנה כורטסה ושולמה במלואה במועד ההזמנה.
  • כמות מינימום: 50 נוסעים
תנאים כלליים:
ביטול ההזמנה יכלול את הטיסה והמלון ביחד ולא ניתן יהיה לבטל רק אחד ממרכיבי החבילה.
  • 100% החזר עבור ביטול החופשה יינתן באופן הבא:
  • 80% מההחזר מכוסה ע"י ביטוח ביטול נסיעה של חברת הפניקס באמצעות סוכנות הביטוח "טריפ גרנטי" (מרח' בת שבע 1, לוד, ת"ד 6131) והיא כפופה לכל תנאי הפוליסה כמפורט בקישור הבא.  לפוליסה המלאה לחצו כאן >>  http://bit.ly/3bPnzpn
  • 20% הנוספים להחזר המלא יושלמו ע"י חברת סמארטאייר כזיכוי לשימוש עתידי באתר סמארטאייר (על טיסות ו/או חבילות) אשר יהיה בתוקף לשנתיים מיום קבלתו.
  • מימוש הפוליסה יהיה בכפוף להוראות הפוליסה ועל ידי ובאחריות סוכנות טריפגרנטי/הפניקס חברת ביטוח. 
  • לצורך הנפקת הפוליסה סמארטאייר תעביר לסוכנות הביטוח את פרטי הנוסעים ופרטי הנסיעה. ברכישת הטיסה או חבילת הנופש הלקוח נותן הסכמה להעברת הפרטים כאמור.
  • המשתתף מסכים בזאת, כי ההשתתפות במבצע הינה באחריותו הבלעדית של המשתתף.
  • סמארטאייר, טריפ גרנטי ו/או מי מטעמן לא ישאו באחריות בגין כל נזק (לרבות נזק גוף ו/או עוגמת נפש וכיו"ב) הפסד, אובדן או הוצאה שיגרמו למשתתף, ישיר או עקיף, תוצאתי, מיוחד או אחר, הקשורים במישרין ו/או בעקיפין עם המבצע, קיומו של המבצע, ו/או שינויו של המבצע ו/או ביטולו של המבצע, להשתתפות או אי ההשתתפות בו ו/או בקשר עם ההטבה ו/או השימוש בה.
  • סמארטאייר תהיה רשאית להפסיק את המבצע טרם תום תקופת המבצע ו/או לבטל את המבצע כליל ו/או לנקוט בכל צעד אחר, ולמשתתף לא תעמוד כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה בקשר עם האמור.
  • הזכאות במבצע זה היא שמית ואישית ולא ניתן להעבירה לאחר. משתתף אשר יהא זכאי לקבלת ההטבה, בהתאם להוראות תקנון זה, לא יהא רשאי להעביר ו/או להמחות  ו/או להסבה, לא בכסף ולא בשווה כסף ולא בכל הטבה אחרת, את זכותו מכוח תקנון זה לצד שלישי כלשהוא.
  • בעצם ההשתתפות במבצע מאשר הלקוח לכל אחת מהחברות טריפ גרנטי וסמארטאייר להעביר את פרטיו לחברה האחרת.
  • המבצע תקף לכל היעדים למעט היעדים הבאים: סין, הודו, אינדונזיה, פקיסטן ,בנגלדש, יפן, פיליפינים ,ויאטנם, איראן, תאילנד ,בורמה, קוריאה הדרומית, עיראק, אפגניסטאן ,מאלזיה, תימן ,נאפל, קוריאה הצפונית ,סרי לנקה, סוריה, קמבודיה, לאוס, סינגפור ,מזרח טימור, בהוטן ,מאלדיביים, טייוואן, מקאו, הונג קונג ,ברוניי דארוסלאם ואוסטרליה. לטריפ גרנטי או לסמארטאייר שמורה הזכות להוסיף או להוריד יעדים מרשימה זו על פי שיקול דעתה הבלעדי. יובהר כי הזמנה שבוצעה ונופקה לה פוליסה תשתתף במבצע גם במידה ויעדה יתווסף לאחר ביצוע ההזמנה
תנאים מרכזיים לפוליסה ולקבלת החזר הוצאות:
  • בפוליסה אחת ניתן לבטח עד 12 נוסעים ועד לסכום מקסימאלי של 20,000 דולר אמריקאי.
  • הזכאות להחזר תקפה מרגע ביצוע ההזמנה ועד 12 שעות לפני מועד ההמראה של מקטע הטיסה הראשון. מובהר כי הפעלת הביטוח (לצורך החזר של 80% מהסכום) מבוצעת לפי תנאי חברת הביטוח כפי שמופיעים בפוליסת הביטוח ובאתר טריפ גרנטי בכתובת www.tripguaranty.co.il . 
  • עם זאת, מובהר במפורש כי כתנאי להפעלת הביטוח על המבוטח להוריד טפסי תביעה מאתר חברת הביטוח ולהגישם עד 12 שעות טרם ההמראה ויחד עם זאת להמציא לחברת הביטוח אסמכתא מקורית לכך שמסר הודעה לחברת סמארטאייר על ביטול חבילת הנופש לרבות מועד ההודעה. יש למסור את הודעת הביטול לסמארטאייר, באמצעות הדוא"ל לכתובת   service@smartair.co.il
  • ההחזר יבוצע אך ורק עבור ביטולים מכל סיבה שהיא ביוזמת המבוטח. במידה והטיסה בוטלה לא ע"י המבוטח ו/או לפני יוזמת הביטול של המבוטח (לדוגמא ביטול של חברת תעופה או כתוצאה מכח עליון) לא יינתן החזר הוצאות עבור השירותים שנרכשו. אף על פי כן, סמארטאייר תפעל על מנת לקבל החזר מספקי השירותים שנרכשו ככל שתוכל.
  • השיפוי על פי הפוליסה יהיה בשיעור %80 מהסכומים שהמבוטח נשא או התחייב לשאת בהם במקרה של הודעת ביטול כנדרש, הכול בהתאם לתנאי הפוליסה.  תוספת של 20% החזר, על פי אותם תנאים
  • מובהר כי השיפוי לא חל על סכומים שהלקוח זכאי לקבל החזר בגינם מצד שלישי במקרה של ביטול מיוזמתו. 
  • השיפוי בגין 80% מהסכום לו זכאי המזמין, יתקבל ישירות מחברת "הפניקס" ובכפוף לכל תנאי פוליסת "ביטוח ביטול טיסה" של הפניקס חברה לביטוח בע"מ. השיפוי בגין 20% הנותרים מהסכום לו זכאי המזמין יתקבל מחברת סמארטאייר ישירות כזיכוי על שם מבצע ההזמנה לשימוש עתידי באתר או בהזמנה טלפונית (ויהיה בתוקף לשנתיים מרגע קבלתו).
  • הביטוח מכסה רק את חבילות התיור שהוזמנו בסמארטאייר ועמדו בתנאים שפורטו לעיל ועד לסכום  המקסימאלי ששולם בגינן לסמארטאייר.
  • סמארטאייר רשאית להפסיק את המבצע בכל עת ומכל סיבה שהיא, ההזמנות שנעשו טרם הפסקת המבצע תכובדנה.
 
אופן מימוש ההחזר במקרה של ביטול ביוזמת המזמין:
 
מזמין המעוניין לבטל הזמנתו יעביר הודעה במייל לחברת סמארטאייר – Service@smartair.co.il בצירוף מספר ההזמנה. על ההודעה להגיע לסמארטאייר עד 12 שעות לפני מועד ההמראה של המקטע הראשון.
במקביל, על המבוטח להוריד טפסי תביעה מאתר חברת הביטוח ולהעבירם במייל עד 12 שעות טרם ההמראה
חברת סמארטאייר תבטל את החבילה (טיסה+מלון) ותעביר לחברת הביטוח אסמכתא על הביטול ואת עלות הביטול הסופית למזמין.
סמארטאייר תשלים את יתרת ההחזר (20% מעלות הביטול הסופית למזמין) ותשלח למזמין זיכוי לשימוש עתידי באתר. הזיכוי ישלח תוך 14 יום מקבלת הנתונים מחברת הביטוח טריפ גרנטי.
 
חברת סמארטאייר מאחלת לכם חופשה נעימה!